Liv Jake

. .
Lalkowe marzenia jednak się spełniają i to seriami.

Ukoronowaniem kolekcji męskich lalek został Liv Jake Making Waves wyprodukowany przez firmę Spin Master.



Making Waves to seria plażowa, w której Jake robi za ratownika dla stada ślicznotek w strojach kąpielowych. Zestawy są bardzo skromne zawierają jedynie lalkę w kusym stroju i okulary słoneczne.
Niestety lalki nie posiadają obuwia. Nawet klapek...:(


O ile w przypadku dziewczyn jest to dramat, o tyle w przypadku Jake'a nie jest tak źle, ponieważ może on dzielić obuwie z Kenami. Choć oczywiście dodatkowa para butów w kolekcji, nawet klapek widocznych na obrazku z tyłu pudełka, byłaby mile widziana.



Zalety Jake'a
- Przystępna cena
- Świetna artykulacja
- Szklane oczy "jak prawdziwe"
- Uniwersalny rozmiar buta
-Solidność (dużo trudniej go uszkodzić, niż np. panów i panie z serii Monster High).

Wady Jake'a:
 - Kiepska fryzura
-  Brak obuwia w zestawie
- Słaba dostępność
- Nietypowy rozmiar odzieży. (większość ciuchów należących do Kena na nim wisi)
 W firmowych ciuszkach Jake wygląda skromnie, dlatego przebrałam go w jakieś łaszki, które wygrzebałam z lalkowego pudełka. Dostał też okulary Dextera, kąpiel i podcinkę włosów. Przedstawiam wam Paula Revsona:
 

 No ok jego fryzura domaga jeszcze dopracowania. Ale widziałam na Flickrze, jak może wyglądać i powoli do tego zmierzam:) April przywitała Paula całkiem ciepło:








Mam już pełną wizję na tą parkę, tylko czasu brak, a kilka projektów jest nadal otwartych.
W między czasie Dexter dostał bluzę z kapturem, więc możecie się spodziewać wkrótce wykroju.


Pozdrawiam ciepło

Natalia.

14 komentarzy: Podziel się swoim zdaniem:

  1. Jake ostatnio jest popularny na blogach, a ja nie mam żadnego faceta dla moich panien i przydałby się choć jeden taki przystojniak :-) W dodatku tak świetnie artykułowany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moje panie domagały się w ostatnim czasie męskiego towarzystwa, więc poszłam im na rękę;)

      Usuń
  2. Super! Gratuluję zdobycia! To bardzo fajny lalek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: I have not this guy in my collection. I see that many collectors have this guy. I really like wearing glasses. Nice pictures. Very trendy. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. w tych okularach wygląda jak Clark Kent (Supermen) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz całkiem sporo samców :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze jest tylko jeden facet, bo jest fajny. Miałam w ręku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for sharing your Jake and his friend photos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie go ubrałaś! Nawet podcięłaś mu włosy! Pasuje mi teraz nie na ratownika lecz powiedzmy...informatyka. Też żałuję, że brak mu obuwia, choć na zdjęciu z tyłu pudełka też je zauważyłam! Kapitalnie się teraz prezentuje! Marzy mi się koszula dla mojego Jake'a, ale wszywanie rękawów to chyba zbyt skomplikowane...szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba wiem, jak zamierzasz go podciąć, pewnie widziałyśmy te same zdjęcia :) Ja jednak bałam się ruszać cokolwiek na jego głowie z obawy, że go oszpecę.
    A jesli chodzi o ubranka, mnie się bardzo dobrze szyło na niego, o wiele lepiej niż na Kenów.

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała para! cieszę się, że udało Ci się zrealizować to marzenie!
    ja na swojego Jake'a jeszcze muszę poczekać - aż może przyjedzie
    kiedyś do warszawskiego sklepu lub po prostu komuś się znudzi
    (tylko, czy to możliwe?)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoją opinię